Maatregeling ten gevolge van Corona Virus Covid-19Update 20 maart 2020, Geachte Klant,
SIG Air Handling is zoals het hoort enorm begaan met het welzijn van zijn werknemers, klanten en de algemene gezondheidstoestand van de bevolking. Wij zijn echter wel van mening dat we moeten trachten zo lang mogelijk beschikbaar te blijven voor onze klanten, daar ook wij een belangrijke schakel zijn in de economie en als toeleverancier van materialen en onderdelen voor essentiële diensten en bedrijven (met name zoals ziekenhuizen, verzorgingstehuizen, ed) welke ondersteunen in de algemene gezondheid en van de bevolking. Wij volgen hierin de voorschriften van de overheid strikt op. Enig fysiek
contact tussen onze eigen werknemers en klanten zijn ondertussen volledig
verboden. Onze afhaalmagazijnen blijven open en werden reeds enige tijd aangepast
zodat klanten niet meer vrij in het magazijn kunnen doorlopen, maar enkel in
een afgebakende zone (of nachtkluis) hun vooraf klaargezette bestelling kunnen
afhalen. In deze zone wordt ook slechts 1 klant per keer toegelaten, zodat ook
hier de minimum afstand van 1.5m tussen verschillende personen wordt
gegarandeerd. Bestellingen worden enkel nog aanvaard via mail of nog beter via webshop. De self-shopping en balie zijn dus reeds enige dagen volledig gesloten. Onze mensen zijn voorzien van de nodige producten om handen te wassen en werkplaats en materialen te ontsmetten. Richtlijnen zijn hier ook aan onze mensen uitgereikt en worden strikt opgevolgd. Alle mensen die via home-working aan de slag kunnen, werken sinds enige dagen verplicht van thuis uit. Bij andere mensen (bv. Magazijnmedewerkers) wordt nauw toegezien op social distancing en hygiëne. Bezoeken binnen het bedrijf of bij klanten werden volledig geschrapt. Onze mensen blijven, enigszins beperkter, bereikbaar via telefoon, mail, skype en andere sociale media. Tot nader order blijven wij leveren op locatie. Echter ook hier moet er voldaan worden aan social distancing en dus voldoende afstand gehouden worden tussen u en of uw mensen en onze chauffeurs. Vanaf maandag 23 maart is het mogelijk dat uw vertrouwde contactpersonen op de binnen- en buitendienst niet beschikbaar zijn om u onmiddellijk te antwoorden. Om de continuïteit te kunnen blijven garanderen gaan wij via een beurtelings dagschema over tot een verminderd werkregime. Te allen tijde zullen andere collega’s ter beschikking blijven om onze service te garanderen. Al onze filialen blijven dus wel alle weekdagen geopend en dit van 7u30 tot 16u00. Wij danken jullie voor jullie begrip en wensen jullie allen een goede gezondheid toe in deze moeilijke tijden. Directie CAIROX BELGIUM |